DIA prekybos centrai: prekės ženklo pozicionavimo svarba

> Dažniausia klaida kai kuriose kompanijose yra noras likti vidutinės trukmės laikotarpiu, manydama, kad tokiu būdu bus galima pritraukti klientus iš visos nuostatos Tai neteisinga strategija. Galiausiai vartotojas, priimdamas sprendimą dėl pirkimo, reglamentuojamas keliais aspektais, kurie, jo manymu, yra būtini norint patenkinti jo poreikius. Esant tarpiniam taškui, abiejose pusėse visada bus įmonių, kurios galės pasiūlyti produktą, labiau pritaikytą skirtingų auditorijų poreikiams.

Prekybos centrų dienos problemos

Pavyzdys, ką mes paaiškinome, yra„ Supermarkets Day “. Iš pradžių grupė iš Madrido buvo pripažinta kompanija, kuri išsiskyrė mažų sąnaudų sektoriuje. Nesvarbu, ar pirkėjas ten puikiai įvertino kokybę ar ypatingą dėmesį į visuomenę, jis žinojo, kad jie ras konkurencingas kainas, kaip ir kiti sektoriui.

Facebook komentarai

/ by

Post Author: admin